11 september 2013

Hösthallon i morgondiset

Jag vet att jag skulle ta sovmorgon. Men jag råkade vakna och det var så vackert ute med den täta dimman. Tog en bild på våra hösthallon. De skulle egentligen ha blivit en ”Lindas täppa” i tidningen nästa torsdag, men när jag skulle göra jobbet i går så föll mina ögon plötsligt på något helt annat. Så nu äter jag upp de mogna hallonen och väntar på fler. Är så glad att vi fick dessa fantastiska buskar – känns som om de blir en brygga som för med sig sommaren långt in i hösten.

2 kommentarer:

Anita sa...

Mmmm ... det vattnas i munnen. Är hemma igen efter en underbar vecka i Italienska trädgårdar, kultur och vinprovning. Riktigt skönt att komma hem till vår härliga friska semesterluft. Dimman var hos oss i måndags och jag njöt av en "dimpromenad".

Ha en fortsatt skön vecka!


trädgårdsdrömmar sa...

Mmmm så gott med hallon nu.
Kram.