20 maj 2014

Heavenly Blue

Nu har även Heavenly Blue slagit ut. Älskar verkligen den blomman.

2 kommentarer:

lavendia sa...

Det gör jag med. Jag trodde att det var den du hade med i ett tidigare inlägg, så jag gick tillbaka. Men den var inte riktigt lika, den hade mörkare streck i blomman. Båda är vackra. Den himmelsblå färgen är verkligen himmelsblå.

Anonym sa...

Tack för att jag får följa din blogg. Du har inspirerande trädgård. Jag har trädgård men ingen blogg.
Gillar Havenly Blue . Hur har du gjort för att få den såå fint i blom redan . Jag sår mina i febr men inga knoppar. Ofta gulnar bladen, men växten kommer nog igen sen men, det tar såå lång tid.Har du nåt tips om skötsel och vilken typ av gödning den helst gillar. Vore tacksam om du har lust att svara.
Fortsatt gott till dig
Med vänlig hälsning,
Maj-Britt