24 mars 2013

Lömsk räkning från Allers trädgård

Så irriterande och fult! Jag höll just på att betala en prenumeration på Allers trädgård av misstag. Jag nappade nyligen på ett liknande erbjudande från en annan trädgårdstidning och tänkte först att det var räkningen för den. Men icke! Det var ett prenumerationserbjudande förklätt till räkning – har aldrig sett något liknande förut. Jag var tvungen att läsa flera gånger för att komma fram till hur det verkligen förhöll sig. Undrar hur många som går på det här och beställer en prenumeration de egentligen inte vill ha.

6 kommentarer:

Jo sa...

Ja, de där lömska tricken tycker jag att fler och fler börjar använda sig av.. Morr!

Anonym sa...

Jag har just nu en pågående konflikt med dem om dels en utebliven tidning sedan ett halvår. Dels att de inte svarar på mail. Jag kommer att bojkotta tidningar från Allers framöver.

susanne sa...

Jag fick också en sådan! Trodde att det var för att jag prenumererat på tidningen tidigare. Urdåligt av dem tycker jag!/Susanne

Anonym sa...

Jag har också problem mef Allers Press ang en annan tidning. Betalade en prenumeration i november - ingen tidning. Samtal i januari - ingen tidning. Mail i mars - inget svar - ingen tidning. Samtal i mars - lovade återkomma samma dag - inget samtal. Jag kommer att bojkotta Allers Press hädanefter. Morr morr

Mamma Mimmi sa...

Bonniers gör precis samma sak med alla sina trädgårdstidningar - riktigt fult!

LINDA sa...

Så skönt att det inte bara är jag som reagerar. Gillar inte fulknep!

Kram
//Linda