21 januari 2012

Som strödd kokos

Kung Bore tycks ha strött kokos över trädgården i natt.

8 kommentarer:

Nillis sa...

Åh vad fin bild, visst är det vackert nu. Ha en fin lördag, kram

Mamma Mimmi sa...

Vad fint! Sitter här redo med min nya kamera och väntar på att själva snöfallet ska upphöra. Trevlig helg till dig!

LINDA sa...

Tack Nillis!

Åh, ny kamera. Så roligt. Vad har du skaffat för något?

Kram
//Linda

Anonym sa...

Åhh, vilken fin bild. Det gäller att stanna upp och se det där "lilla" som finns nära oss och njuta av det.
Mvh Eva-Lotta

LINDA sa...

Det har du verkligen rätt i! Tack!!!
//Linda

LINDA sa...

Mamma Mimmi

...och så mycket senare. En EOS 60D med 18-135 (så länge...) som jag är riktigt nöjd med. Längtar bara efter lite mer dagsljus nu. Vad fotar du med?

LINDA sa...

(Fick klistra in kommmentaren ovan, eftersom jag råkade trycka på fel länk när jag skulle publicera)

LINDA sa...

Hej!

Jag har en Nikon D70. Den har hängt med länge nu. Blir lite sugen när jag ser fotografernas kameror på jobbet, samtidigt är det skönt med en kamera man nästan kan utan och innan ;)

Kram
//Linda