1 oktober 2016

Hjärtrud får stanna


En sommar fladdrar förbi så väldigt snabbt. Likaså min fem månader långa period som testpilot för Husqvarnas robotklippare 420. Eller Hjärtrud som hon numera kallas av åtminstone mig. Jag är jättenöjd, så hon får stanna. Hon är visserligen inte ett dugg bra på det där med smala passager, vilket hon skulle vara särskilt anpassad för. Men hon klipper gräset tyst och snällt varje dag och det är alldeles alldeles underbart! Här kommer alla klipp från testperioden.

Avsnitt 1
Avsnitt 2
Avsnitt 3
Avsnitt 4
Avsnitt 5
Avsnitt 6
Avsnitt 7
Avsnitt 8
Avsnitt 9
Avsnitt 10

4 kommentarer:

Rost och rädisor sa...

Är lite sugen på en egen Hjärtrud, men har inte riktigt fått med mig mannen på detta och han behöver ju å andra sidan motionen... :D
Trevlig helg
Anette

Carina sa...

Klippa gräs har aldrig varit min starka sida så ska jag ha gräsmattor behöver jag en egen 'Hjärtrud'. När jag tänker på det så får det bli en Lisa. Fast först får jag skaffa gräsmatta :)

Kram, Carina

Meta sa...

Härligt namn på den. Här kallas de Hugo hörde jag.Mina kvadratmetrar behöver nog ingen sån men det låter bekvämt och det sägs att de jagar bort sniglar med undrar om det stämmer så bara för det så... Naej, det blir ingen ändå.
Ha nu en bra höst utan klippning även den behöver vila.
Kram Meta

Anonym sa...

Skulle nog var alite svårt här på min mycket kuperade tomt, men visst är dessa självgående intressanta. Ha en fin söndag!