11 september 2013

Då var plattan klar

Den uteblivna sovmorgonen i morse tog jag igen på bryggan i eftermiddag. Sov och sov och sov där i solen. Så skönt! Ett bad blev det också. Men frågan är hur länge till det är skönt. I dag var det inte mer än 17 grader.

När jag kom hem fick jag testköra helikoptern, men hu så svårt det var. Den levde sitt eget liv helt och hållet i mina händer.

Men nu är plattan i alla fall färdig. Maken har fixat ytan och vattnat. Nu ska den brinna färdigt och få vila i ett par månader innan det är dags för klinker.

1 kommentar:

Sofia sa...

Så snabbt det gått! Men jag förstår ju att det var viktigt att få det gjort innan den kalla o blöta säsongen började!

Hittade en fin festbolero till min klänning för lördagens bröllop, puh!! Nu ska jag ut o testa nya skorna :-)