8 juli 2012

Julafton i juli ... del 2

Okej, jag erkänner – fattar inte hälften och bruksanvisningen är på drygt 500 sidor … hittar inte ens de olika programmen, men nu förstår jag vad fullformat är för något. Och det har hittills endast varit en obegriplig term för mig. Vilken skillnad! Har tyvärr inte tid att leka så mycket mer i dag, men när kalasandet är över så ska här jämföras. Längtar och har en känsla av att bloggandet och blomsterfotograferandet kommer att bli ännu roligare framöver :)

3 kommentarer:

Sabina sa...

Vill veta ännu mera!!! =)

monzan sa...

Alltid lika kul med en ny kamera och Grattis i förskott! Ser fram emot helt fantastiska trädgårdsbilder ifrån dig ;-)
//Monzan

LINDA sa...

Sabina, fram till nu har jag fotat med en Nikon D70. Nu blev det en D700. Sitter här och läser manual och testar mig fram med olika värden. Det dröjer nog innan jag behärskar nya kameran.

Monzan, nu blir jag ju alldeles nervös. Tyvärr beror det ju till stor del på vad som står bakom kameran också, men jag ska göra mitt bästa ;)

//Linda