19 juni 2011

En annan sorts blomma


Njuter av regnet utanför fönstret. Det ser inte ut att avta och i dag passar det mig utmärkt. Har sovit länge och legat kvar i sängen med en bok. Sådant har jag svårt att tillåta mig när solen skiner. Då måste jag bara ut och kan inte ligga kvar under täcket.

Men i dag är det perfekt väder för mjukisbyxor och pyssel. Har lovat att göra cupcakes till 16 personer i midsommar och passar på att testa lite olika varianter. Fast lite senare måste jag nog gå ut ändå. Fundera på att äntligen ta tag i min melonplanta. Vi får se hur det blir med den.

3 kommentarer:

Annica sa...

Vilka fina muffins!!!

Anonym sa...

imponerande fina! de som kommer få dem kommer bli alldeles lyckliga! trevlig midsommar! kram thereze

LINDA sa...

Tack, Annica!

Trevlig midsommar till dig också, Thereze.